Ünlü Reklamcılığın Farklı Türleri Nelerdir?



Ünlü reklam, sözcüleri, reklam, marka, ürün tasarımı ve yerleştirme gibi onaylama biçimlerinde gelir. Yaygın bir biçim, basım reklamlarında ve reklamlarda ünlülerin kullanılması ya da bir sebeple konuşmacı olarak kullanılmasıdır. Başka bir ünlü reklamcılık türü de ünlülerin isimlerinin giyim, parfüm, kozmetik ve egzersiz kosgeb sıfır faizli kredi ekipmanları gibi bir ürün yelpazesinde kullanılmasıdır. Ürünler, albüm kapakları, müzik videoları ve dramatik prodüksiyonlar gibi ortamlarda da kullanılabilir.

Ünlü reklamın yaygın bir şekli, ürün ve hizmet reklamlarında yıldız kullanmaktır. Bu reklamlar genellikle, ünlünün ürünü kullanmak için gerekçesini ileten bir senaryo içerir. Örneğin, ünlüyü sadece ürünü kullanarak göstermek yerine, şöhret neden onu kullandığını açıklayacaktır. Bazı durumlarda, bir ünlü, bu ürünün belirli bir sorunu çözmeye nasıl yardımcı olduğuyla ilgili kişisel bir hesabı bile paylaşabilir.

Infomercials bazen ürünleri, hizmetleri veya nedenleri onaylamak için ünlüleri kullanır. Ünlü, infomeryalde önde gelen konuşmacıdır ve ürünün diğer bilinmeyen kullanıcılarıyla görüşebilir. Nedeni ya da sosyal pazarlama sahaları, tüm tanıtım materyallerinde ünlülerin imajının kullanımını ve bunun nedenlerinin bazılarına katılımını içerebilir. Örneğin, bir meme kanseri örgütünün sözcüsü, yardım için para ve farkındalık yaratmak amacıyla bazı yardım kuruluşlarına katılabilir.

Notoriety ve şöhret kazanmış olanlar da ürünleri pazarlamak için şirketlerle ortaklık yapmayı tercih edebilirler. Ünlü reklamların bu biçimi genellikle yıldızın adını ürünün markası olarak kullanır. Onun adı markanın kendisi olabilir ya da onun bir parçası olarak kullanılabilir. Örneğin, bir giyim hattı ünlü tarafından tasarlandığını gösterebilirken, işkur hibe desteğibir parfüm sadece ünün takma adıyla markalanabilir.

Ünlü reklamcılığın bir başka daha incelikli biçimi de ürün yerleştirmenin kullanılmasıdır. Müzisyenler ürettikleri medyada belirli marka ve ürün türlerini öne çıkarabilir. Ünlüler bir tasarımcının kıyafetlerini yüksek profilli olaylara takabilir ve tasarımcının adını gazetecilere bildirebilir. Şirketler birbirlerinin ürünlerini medyaya entegre etmeyi kabul etmek için ünlülerle ortaklık kurabilirler.

Ortak markalamaya benzer şekilde, şirket, yıldızın en son projesinin görüntülerini kullanan ve şirketin ürününü kullanan bir ticari ürün üretebilir. Satış noktalarının kullanımının kullanımını içeren tanıtım kampanyası, ünlülerin imajını ve sanatsal çalışmalarını içerebilir. Bu tür bir işbirliği ile, tüketici hem ünlülerin hem de şirketin ürünü için satışları teşvik etme umutlarıyla eş zamanlı olarak her iki ürüne de maruz kalıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yasadışı İşletmelerin Farklı Türleri Nelerdir?

Yapısal Değişim Nedir?

Yatırım Malları Nedir?