Ürün Boru Hattı Nedir?
Bir ürün boru hattı, çeşitli geliştirme aşamalarında ürün ve hizmet
çeşitliliğidir. Herhangi bir zamanda, bir şirketin boru hattında tipik olarak
birçok öğesi vardır. Bazıları bunu üretime kadar tamamlayacak ve şirket için
gelir elde etmeye başlayacak. Diğerleri verimli olmayacak ve şirket onları terk
edebilir. Bu terim, ürünlerin boru hattında onkosgeb sıfır faizli kredi yıl veya daha fazla harcadığı farmasötik
endüstrisinde özellikle yaygındır.
Ürün boru hattının bir ucu bitmiş sonuçtur. Diğer ucunda
yeni bir ürüne yol açan beyin fırtınası. Bazen şirket personeli yeni bir buluşu
tartışmak için bir araya gelebilirken, diğer durumlarda kimyasal ve farmasötik
endüstrilerde görüldüğü gibi potansiyel olarak yeni bileşikler bulmak amacıyla
keşif faaliyetinde bulunabilirler. Bu durumda, keşif akılda belirli bir amaç
ile gerçekleştirilemeyebilir, ancak ticari uygulamaların olup olmadığını görmek
için bir bileşik hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Geliştirme süreci ilerledikçe, ürün boru hattından aşağı
doğru hareket eder. Personel, ürünün sürdürülebilir olup olmadığına veya
şirketin belirtilen misyonuna uyup uymadığına bakmak için farklı ürün
versiyonları ve analizleri de dahil olmak üzere birçok farklı gelişim aşamasına
katkıda bulunur. Bir ilaç firması, değerli bir yeni bileşik bulabilir ve sadece
üretim maliyetlerinin yüksek olduğunu ve bileşenin yalnızca az sayıda hastaya
hizmet edeceğini bulmak için boru hattından geçirebilir. Şirket, ürün
yelpazesine sürdürülebilir bir katkı olmayacağı için gelişmeyi durdurmaya karar
verebilir.
Test, aynı
zamanda ürün boru hattının önemli bir parçasıdır. Şirket, küçük bir test
grubuyla başlar ve zamanla büyük ve daha büyük gruplara doğru genişler. Bu,
ürünü ve piyasayı test etmesini sağlar; Bazı test kullanıcılarının
diğerlerinden daha iyi tepki verdiklerini ve bu bilgileri pazarlama
kampanyasını düzenlemek için kullanabileceğini fark edebilir. Test, işkur hibe desteğiürünün, ilaç
geliştirmeyle ilgili yaygın bir konu olan satılabilir olmadığını da ortaya
çıkarabilir.
Şirketler, boru hattını açık tutmak için muazzam miktarda
gelire ihtiyaç duyuyor. Ürün geliştirmeye yatırım, özellikle de geliştirme
aşamasında olan tüm ürünlerin bunu açık pazar haline getirmeyeceği düşünülürse,
önemli olabilir. Ürün boru hattında gezinmeyi başaran her ürün kârlı olmalıdır,
böylece sırayla gelişmekte olan diğer ürünleri de destekleyebilir.
Yorumlar
Yorum Gönder