Ürün Boru Hattı Nedir?



Bir ürün boru hattı, çeşitli geliştirme aşamalarında ürün ve hizmet çeşitliliğidir. Herhangi bir zamanda, bir şirketin boru hattında tipik olarak birçok öğesi vardır. Bazıları bunu üretime kadar tamamlayacak ve şirket için gelir elde etmeye başlayacak. Diğerleri verimli olmayacak ve şirket onları terk edebilir. Bu terim, ürünlerin boru hattında onkosgeb sıfır faizli kredi  yıl veya daha fazla harcadığı farmasötik endüstrisinde özellikle yaygındır.

Ürün boru hattının bir ucu bitmiş sonuçtur. Diğer ucunda yeni bir ürüne yol açan beyin fırtınası. Bazen şirket personeli yeni bir buluşu tartışmak için bir araya gelebilirken, diğer durumlarda kimyasal ve farmasötik endüstrilerde görüldüğü gibi potansiyel olarak yeni bileşikler bulmak amacıyla keşif faaliyetinde bulunabilirler. Bu durumda, keşif akılda belirli bir amaç ile gerçekleştirilemeyebilir, ancak ticari uygulamaların olup olmadığını görmek için bir bileşik hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Geliştirme süreci ilerledikçe, ürün boru hattından aşağı doğru hareket eder. Personel, ürünün sürdürülebilir olup olmadığına veya şirketin belirtilen misyonuna uyup uymadığına bakmak için farklı ürün versiyonları ve analizleri de dahil olmak üzere birçok farklı gelişim aşamasına katkıda bulunur. Bir ilaç firması, değerli bir yeni bileşik bulabilir ve sadece üretim maliyetlerinin yüksek olduğunu ve bileşenin yalnızca az sayıda hastaya hizmet edeceğini bulmak için boru hattından geçirebilir. Şirket, ürün yelpazesine sürdürülebilir bir katkı olmayacağı için gelişmeyi durdurmaya karar verebilir.

Test, aynı zamanda ürün boru hattının önemli bir parçasıdır. Şirket, küçük bir test grubuyla başlar ve zamanla büyük ve daha büyük gruplara doğru genişler. Bu, ürünü ve piyasayı test etmesini sağlar; Bazı test kullanıcılarının diğerlerinden daha iyi tepki verdiklerini ve bu bilgileri pazarlama kampanyasını düzenlemek için kullanabileceğini fark edebilir. Test, işkur hibe desteğiürünün, ilaç geliştirmeyle ilgili yaygın bir konu olan satılabilir olmadığını da ortaya çıkarabilir.

Şirketler, boru hattını açık tutmak için muazzam miktarda gelire ihtiyaç duyuyor. Ürün geliştirmeye yatırım, özellikle de geliştirme aşamasında olan tüm ürünlerin bunu açık pazar haline getirmeyeceği düşünülürse, önemli olabilir. Ürün boru hattında gezinmeyi başaran her ürün kârlı olmalıdır, böylece sırayla gelişmekte olan diğer ürünleri de destekleyebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yasadışı İşletmelerin Farklı Türleri Nelerdir?

Yapısal Değişim Nedir?

Yatırım Malları Nedir?