Ürün Onay nedir?
Ürün onayı, bir ürünü beğendiklerini veya onayladıklarını belirten
birinden bir referans şeklidir. Genel olarak, ürün onayları, kosgeb sıfır faizli kredisosyal olarak öne çıkmış kişilerden
istenir ve şirketlerin ürünlerini “böyle bir aktör tarafından kullanıldığı
gibi” veya “şirket / olay X'in resmi ürünü” gibi ifadelerle duyurmalarına izin
verilir. Ürün ambalajında ve reklamlarda ürün onayını kaçırmak; Çoğu şirket,
her zaman halkın gözünde olacak şekilde onaylarını ön ve merkezde tutar.
Ürün onayı kavramı oldukça eskidir. Örneğin, İngiltere'de,
birkaç şirket yüzlerce yıldır “kraliçeye randevu ile” reklamını yapıyor ve
İngiliz kraliyet ailesinin himayesini sevdiklerini gösteriyor. Tüketiciler, bir
ürünü zengin veya ünlünün onayladığı bir ürünü satın alma düşüncesiyle baştan
çıkarılır, çünkü ürünü satın alarak tüketici onu onaylayan kişi ile bağlantılı
hale gelir.
Modern ürün onayları, önemli miktarda para olan
sözleşmelerle gelebilir. Örneğin, pek çok spor yıldızı, şirketin ciro için
tazminat ödeyeceği anlayışıyla ürün onay kampanyalarına katılmayı kabul eder;
Bazı yıldızlar, gelirlerini destekledikleri hayır kurumlarına bağışlarlar ve
ürün onayını halkla ilişkiler kampanyası olarak kullanırlar. Bir onay
sözleşmesi karşılığında, bir kişi mümkün olduğunda ürünü kamuya açık kullanmayı
kabul edebilir ve bir rakip tarafından yapılan ürünler kullanılarak
kısıtlanabilir.
Ürün onayı,
mutlaka bir ürünün iyi olduğu anlamına gelmez. Bu, şirketin halkla ilişkiler
bağlantılarını, onunla ilişkili büyük bir isim elde etmek için çalıştığı
anlamına gelir. Çoğu kişi ve kuruluş, bir ürünü onaylamayı kabul etmeden önce
bir ürünü denemeye devam etse de, işkur hibe desteğibu her zaman geçerli
değildir ve özellikle ürünün kalitesiyle ilgili konuşmak için onaylara
güvenmemeniz gerekir. yasadışı işçilik veya ziyan ürünler.
Bazı onaylar, insanların ürünün hayatlarını nasıl değiştirdiği
hakkında yazdığı yazılı referanslar şeklindedir. Tarihsel olarak, bu tür
referanslar genellikle doğrudan ürün ambalajına basılmıştır; Modern
referanslar, reklam kampanyalarına daha çok dahil edilmekte olup, sadece
ambalaj üzerinde yapılan alıntılar bulunmaktadır. Birçok şirket, ünlü ürünle
ilgili fotoğraflarını ciro ve ürün arasında görsel bir bağlantı oluşturmak için
kullanıyor. Bu da tahılların üzerinde spor yıldızlarının görünmesini sağlıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder