Ürün Onay nedir?



Ürün onayı, bir ürünü beğendiklerini veya onayladıklarını belirten birinden bir referans şeklidir. Genel olarak, ürün onayları, kosgeb sıfır faizli kredisosyal olarak öne çıkmış kişilerden istenir ve şirketlerin ürünlerini “böyle bir aktör tarafından kullanıldığı gibi” veya “şirket / olay X'in resmi ürünü” gibi ifadelerle duyurmalarına izin verilir. Ürün ambalajında ​​ve reklamlarda ürün onayını kaçırmak; Çoğu şirket, her zaman halkın gözünde olacak şekilde onaylarını ön ve merkezde tutar.

Ürün onayı kavramı oldukça eskidir. Örneğin, İngiltere'de, birkaç şirket yüzlerce yıldır “kraliçeye randevu ile” reklamını yapıyor ve İngiliz kraliyet ailesinin himayesini sevdiklerini gösteriyor. Tüketiciler, bir ürünü zengin veya ünlünün onayladığı bir ürünü satın alma düşüncesiyle baştan çıkarılır, çünkü ürünü satın alarak tüketici onu onaylayan kişi ile bağlantılı hale gelir.

Modern ürün onayları, önemli miktarda para olan sözleşmelerle gelebilir. Örneğin, pek çok spor yıldızı, şirketin ciro için tazminat ödeyeceği anlayışıyla ürün onay kampanyalarına katılmayı kabul eder; Bazı yıldızlar, gelirlerini destekledikleri hayır kurumlarına bağışlarlar ve ürün onayını halkla ilişkiler kampanyası olarak kullanırlar. Bir onay sözleşmesi karşılığında, bir kişi mümkün olduğunda ürünü kamuya açık kullanmayı kabul edebilir ve bir rakip tarafından yapılan ürünler kullanılarak kısıtlanabilir.

Ürün onayı, mutlaka bir ürünün iyi olduğu anlamına gelmez. Bu, şirketin halkla ilişkiler bağlantılarını, onunla ilişkili büyük bir isim elde etmek için çalıştığı anlamına gelir. Çoğu kişi ve kuruluş, bir ürünü onaylamayı kabul etmeden önce bir ürünü denemeye devam etse de, işkur hibe desteğibu her zaman geçerli değildir ve özellikle ürünün kalitesiyle ilgili konuşmak için onaylara güvenmemeniz gerekir. yasadışı işçilik veya ziyan ürünler.

Bazı onaylar, insanların ürünün hayatlarını nasıl değiştirdiği hakkında yazdığı yazılı referanslar şeklindedir. Tarihsel olarak, bu tür referanslar genellikle doğrudan ürün ambalajına basılmıştır; Modern referanslar, reklam kampanyalarına daha çok dahil edilmekte olup, sadece ambalaj üzerinde yapılan alıntılar bulunmaktadır. Birçok şirket, ünlü ürünle ilgili fotoğraflarını ciro ve ürün arasında görsel bir bağlantı oluşturmak için kullanıyor. Bu da tahılların üzerinde spor yıldızlarının görünmesini sağlıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yasadışı İşletmelerin Farklı Türleri Nelerdir?

Yapısal Değişim Nedir?

Yatırım Malları Nedir?