Yerel Radyo Reklamcılığının Yararları Nelerdir?
Hem yerel işletmeler hem de ulusal veya dünya çapındaki işletmeler
için yerel radyo reklamcılığı, şirketin oldukça düşük bir reklam maliyetiyle
hedef pazarda yer almasına yardımcı olabilir. Yerel radyo reklamcılığının
belirli faydaları reklam yapan şirketin türüne bağlı olarak değişebilir, ancak
radyo reklamlarının üretim maliyetleri ve bu reklamları yayınlama ücretleri
oldukça düşük olduğundan, kosgeb sıfır faizli kredi şirket harcamadan çok sayıda
dinleyiciye ulaşabilecektir. önemli bir miktar. Bir şirketin, bir kullanıcının
reklamı duymak için belirli bir konumda olması gerekmediğinden daha büyük bir
kitleye ulaşması muhtemeldir.
Buna karşılık bir televizyon reklamı, bir kişinin reklamı
görmek için televizyonun önünde olmasını gerektirir. Yerel radyo reklamcılığı,
alışverişte, ofiste, arabada veya hatta spor salonunda bulunan müşterilere
ulaşabilir. Bir kişi radyo dinlerken başka şeyler de yapabilir, bu yüzden
radyoyu dinleyen bir kişinin şansı daha yüksektir; Tek başına dinleyen bir
kişinin konuşma ya da sıkı dikkat gerektiren diğer görevlere katılma olasılığı
daha düşüktür, böylece kişi reklam hakkında düşünebilir ve bilgileri
saklayabilir. Reklamların üretilmesi ve yayınlanması daha az maliyetli olduğu
için, bir şirket reklamları birden fazla radyo istasyonunda oynatmayı ve daha
sık olarak, reklamı herhangi bir zamanda duyan kullanıcıların sayısını
artırmayı seçebilir.
Bir şirket,
hedefli pazarlamaya katılmak için yerel radyo reklamcılığına da yatırım
yapabilir. Bir radyo istasyonunun kitlenin demografik özelliklerini bilmesi
muhtemeldir, bu yüzden bir şirket belirli bir demografiye ulaşmaya çalışıyorsa,
bu şirket bir radyo istasyonu ile yerel radyo reklamcılığına yatırım yapabilir,
çünkü bu istasyon hedef demografinin ihtiyaçlarını karşılar. Bu, şirketin hedef
kitleye hitap eden veya hedefleyemeyen bir reklam kampanyası oluşturmaktan
ziyade, işkur hibe desteğiönemli kitlelere
ulaşması muhtemel olan pazarlama için para harcadığı anlamına gelir.
Ülke çapında veya dünya çapında bir şirket, yerel radyo
reklamcılığı yoluyla yerel bir itibar geliştirmeye başlayabilir. Birçok insan
belirli istasyonlara sadakatleri vardır ve bu bölgeyi birçok durumda
bölgeleriyle özdeşleştirirler. Yerel olarak reklam yapmak, küresel veya ulusal
bir kurumun yerel düzeydeki insanlarla özdeşleşmesine izin verir ve bu
insanların o küresel şirketi daha yerelden daha yerel bir şey olarak tanımlayabilme
olasılığını artırır.
Yorumlar
Yorum Gönder