Yerel Radyo Reklamcılığının Yararları Nelerdir?



Hem yerel işletmeler hem de ulusal veya dünya çapındaki işletmeler için yerel radyo reklamcılığı, şirketin oldukça düşük bir reklam maliyetiyle hedef pazarda yer almasına yardımcı olabilir. Yerel radyo reklamcılığının belirli faydaları reklam yapan şirketin türüne bağlı olarak değişebilir, ancak radyo reklamlarının üretim maliyetleri ve bu reklamları yayınlama ücretleri oldukça düşük olduğundan, kosgeb sıfır faizli kredi şirket harcamadan çok sayıda dinleyiciye ulaşabilecektir. önemli bir miktar. Bir şirketin, bir kullanıcının reklamı duymak için belirli bir konumda olması gerekmediğinden daha büyük bir kitleye ulaşması muhtemeldir.

Buna karşılık bir televizyon reklamı, bir kişinin reklamı görmek için televizyonun önünde olmasını gerektirir. Yerel radyo reklamcılığı, alışverişte, ofiste, arabada veya hatta spor salonunda bulunan müşterilere ulaşabilir. Bir kişi radyo dinlerken başka şeyler de yapabilir, bu yüzden radyoyu dinleyen bir kişinin şansı daha yüksektir; Tek başına dinleyen bir kişinin konuşma ya da sıkı dikkat gerektiren diğer görevlere katılma olasılığı daha düşüktür, böylece kişi reklam hakkında düşünebilir ve bilgileri saklayabilir. Reklamların üretilmesi ve yayınlanması daha az maliyetli olduğu için, bir şirket reklamları birden fazla radyo istasyonunda oynatmayı ve daha sık olarak, reklamı herhangi bir zamanda duyan kullanıcıların sayısını artırmayı seçebilir.

Bir şirket, hedefli pazarlamaya katılmak için yerel radyo reklamcılığına da yatırım yapabilir. Bir radyo istasyonunun kitlenin demografik özelliklerini bilmesi muhtemeldir, bu yüzden bir şirket belirli bir demografiye ulaşmaya çalışıyorsa, bu şirket bir radyo istasyonu ile yerel radyo reklamcılığına yatırım yapabilir, çünkü bu istasyon hedef demografinin ihtiyaçlarını karşılar. Bu, şirketin hedef kitleye hitap eden veya hedefleyemeyen bir reklam kampanyası oluşturmaktan ziyade, işkur hibe desteğiönemli kitlelere ulaşması muhtemel olan pazarlama için para harcadığı anlamına gelir.

Ülke çapında veya dünya çapında bir şirket, yerel radyo reklamcılığı yoluyla yerel bir itibar geliştirmeye başlayabilir. Birçok insan belirli istasyonlara sadakatleri vardır ve bu bölgeyi birçok durumda bölgeleriyle özdeşleştirirler. Yerel olarak reklam yapmak, küresel veya ulusal bir kurumun yerel düzeydeki insanlarla özdeşleşmesine izin verir ve bu insanların o küresel şirketi daha yerelden daha yerel bir şey olarak tanımlayabilme olasılığını artırır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yasadışı İşletmelerin Farklı Türleri Nelerdir?

Yapısal Değişim Nedir?

Yatırım Malları Nedir?